close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    هولوگرام

    بازدید : 470
    سه شنبه 7 شهريور 1396 زمان : 12:07

    هنر گرافیک و هنر لیبل و بسته بندی

    یک کار گروهی و ترکیبی از هنر گرافیک و هنر لیبل و بسته بندی به همراه معیار هایی که بیان شد مطمئنا نتیجه ای جز ارتقای محصول طراح و کارفرما را نخواهد داشت. حال انتخاب با شماست!
    در بسته بندی برخی محصولات ایده ی طراح و مفهوم مورد نظر او قابل توجه است. در برخی به قدری سادگی وجود دارد که توجه شما تنها به برند جلب می شود و در برخی با استفاده از ترکیب رنگ و تلاش برای جلب توجه بیننده، زیبایی کار دو چندان شده است. درست است که در انتخاب نوع طراحی دید طراح کاملا دخیل است اما باید قبل از انتخاب هر فرم و قالب خاصی به مخاطب، مفهوم تبلیغ کالای مورد نظر مورد توجه باشد.
    شک نکنید در دنیا آژانس های تبلیغاتی موفق را یک تیم تشکیل می دهد که متشکل از کارگردان هنری است که به گرافیست می گوید چه کاری باید انجام دهد و ایده کلی را نیز او می دهد و همچنین به کار گرافیست برای آنکه از محدوده خواسته شده خارج نشود، نظارت می کند.

    معیار هایطراحی لیبل و بسته بندی

    طراحی لیبل و بسته بندی یکی از مهم ترین زیرشاخه های هنر تبلیغات است و نقش ارزنده ای را در جریان اقتصادی جوامع بازی می کند. باید تأکید شود که صادرات کالاها بیش از آنکه به کیفیت محصول وابسته باشد در گرو طراحی خوب بسته بندی و مورد پسند خریدار است. طراحی لوگوی مناسب و متناسب با موضوع تولیدات، بر اساس معیار های بین المللی و عاری از هرگونه کپی برداری، نهایت استفاده از واژه "نوآوری"، استفاده از فونت های خاص به گونه ای که ماهیت زمانی و ملیتی محصول را مشخص کند، آشنایی به تاریخچه محصول و از همه مهم تر هنر تبلیغات با آن معیار های علمی اش (دانش تبلیغات) از مهم ترین مولفه هائی هستند که باید به آنها توجه ویژه شود و نهایتا تولید این تبلیغ باید بهترین پیام در موضوع کالا را به ذهن مخاطب القا کند. در واقع قرار است این پیام به شکلی در ذهن مصرف کننده بنشیند که ملکه ذهن او شده و برای صاحب کالا بابت هر ریالی که می پردازد بازده مناسبی داشته باشد.
    هنر گرافیک و هنر لیبل و بسته بندی
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • بازدید کننده امروز : 4
  • باردید دیروز : 179
  • بازدید کننده دیروز : 160
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 187
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 187
  • بازدید کلی : 16427
  • کدهای اختصاصی